top of page

Professional Group

Public·48 members

(((STREAMEN###))) La Louvière Anderlecht kijken streaming 31 oktober 2023

11 uur geleden — La Louvière Anderlecht kijken 31 oktober 2023 25 okt 2021 — De twaalfde speeldag in de Jupiler Pro League zit er nog maar net op, ...

Ik geloof in het lot, zo was ik ook niet verrast dat La Louvière in de beker tegen Anderlecht werd uitgeloot. Mijn wegen en die van Anderlecht zullen elkaar altijd kruisen. ’Het is vreemd om hier op La Louvière tegenover u te zitten. ‘Ja? Het is nochtans de eerste job waarbij ik me honderd procent op mijn gemak voel. Al besef ik dat het dinsdag tegen de grootste club van België is. Alles zal moeten meezitten. Maar nu al zeg ik je dat een 1–7-nederlaag zoals in de bekermatch van 2021 niet zal voorvallen. La Louvière is gegroeid als club. ’Anderlecht ook. ‘Ik ben blij dat de resultaten van Anderlecht beter zijn. Je ziet nu tenminste een speelstijl. Zelfs ploegen als Cercle mengen zich nu in de debatten en topspelers worden veel te snel verkocht. Enkele dagen geleden whatsappte ik nog een oude foto naar Lucas Biglia van onze bekerwinst in 2008. Daarop stonden ikzelf, Biglia, Nicolas Pareja en Mbark Boussoufa. Lucas appte terug: Wat zou ik veel geld betalen om die tijden te mogen herbeleven. ’Dan doet het pijn dat u op uw 28ste al moest stoppen door een achillespeesblessure? ‘Ik had langer kunnen voetballen als we in 2010 al de moderne medische technieken en psychologische begeleiding hadden van nu. RAAL La Louviere vs Anderlecht Live Score and Live Stream RAAL La Louviere are playing Anderlecht at the National Cup of Belgium on October 31. The match will kick off 18:30 UTC. ScoreBat is covering RAAL La ... ᐉ La Louviere vs RSC Anderlecht Live Stream, Tip How to watch the La Louviere vs RSC Anderlecht live stream video. Predictions, H2H, statistics and live score. Belgian Cup 31/10/2023. Ze willen de tijd laten herleven van toen La Louvière in eerste klasse voetbalde en de beker won. In 2025 zal hier ook een nieuw stadion staan voor achtduizend man. Dat moeten we gevuld krijgen. ’ Wat is uw taak hier precies? ‘Ik ben in april aangesteld als sportief directeur en moet een werking installeren die gelijkloopt met die van een eersteklasser. We hebben dus een zeer uitgebreide technische staf met onder meer twee man die de tegenstanders analyseren. Kijk, La Louvière is in 2017 overgenomen door zakenman Salvatore Curaba. Hij wou de club op tien jaar tijd terug naar 1A brengen. Toen de president zei dat hij een gloednieuw trainingscomplex en stadion ging bouwen, geloofde niemand hem. Wel, we zitten hier nu in één van de vijf beste trainingscomplexen van België. Het kan concurreren met de oefencentra van Club Brugge of Gent. ’Dit is echt straf voor een club uit Eerste Nationale. Wie betaalt dat? ‘De voorzitter werkt nauw samen met aandeelhouders die sterk verbonden zijn met de regio. Dat is geen verwijt naar Anderlecht, maar ik moest het toen te veel zelf regelen. Kijk naar Suarez en Andy Najar. Zij werden op een bepaald moment medisch afgeschreven voor het voetbal, maar in Argentinië en in de MLS haalden die jongens nadien nog topniveau. ’Koestert u nog plannen om ooit weer coach te worden? ‘Ik heb nooit schrik van de toekomst. In het voetbal kom je altijd op je plaats terecht, maar ik zit goed in deze rol. We wonen in Waterloo en aangezien ik geen vaste uren heb, kan ik mijn zoontjes naar school brengen. Dat is goud waard. Deze job combineer ik ook met mijn werk als analist bij Eleven of het Waalse La tribune. ‘Mijn wegen en die van Anderlecht zullen elkaar altijd kruisen’Als sportief directeur bij La Louvière, de fiere leider in Eerste Nationale, staat Nicolas Frutos (42) vanavond in de beker tegenover Anderlecht, de club waar de rijzige Argentijn in drie passages alles meemaakte. ‘Ik ben blij dat paars-wit weer een titelkandidaat is. Beker van België RAAL La Louvière vs Anderlecht · Sporza. 12:30. Sint-Truiden vs Francs Borains NBA Live Streaming and TV Schedule. NFL Live Streaming and TV Schedule. NHL ... Voetbal - Beker van België: La Louvière - RSC Anderlecht Voetbal - Beker van België: La Louvière - RSC Anderlecht. CLUB RTL | Rechtstreeks verslag van deze wedstrijd in de 1/16e finales, met voor- en nabeschouwing ... Ze weten wat te doen bij balverlies en in balbezit. Op die basis kun je spelers rekruteren en voortbouwen. De voorbije jaren was er een veel te groot verloop van spelers, trainers en bestuurders. Dit jaar gaat Anderlecht Play-off 1 halen en kunnen ze meedoen voor de titel. ’Met Matias Suarez op training bij Anderlecht. — © BELGAGelooft u dat Anderlecht weer die dominante ploeg wordt zoals in de tijd dat u er voetbalde? ‘De tijd dat Anderlecht drie jaar na elkaar meedeed voor de titel is voorbij. (LIVE TV=) La Louvière Anderlecht kijken live 31.10.2023 3 u 10 uur geleden — La Louvière RSC Anderlecht kijken live 31 oktober 2023 Live Streaming / OTT. Fubo TV · Sling TV. MLS Pass on Apple TV . La Louvière Centre ...

About

Welcome to the group! You can connect with other members, ge...

Group Page: Groups_SingleGroup
bottom of page